Tuesday, December 16, 2008

tagged..

erm, ok.. i've been take.. eh.. salah.. tagged.. i think this tag requires me to type in malay and so be it.. baiklah.. lagipun, bukannya susah sangat.. ok.. senang je tag ni.. saya buat tag ni untuk orang yang tag saya.. nanti saya pula kena chop sombong kalau xbuat.. hehe...

apa yang saya perlu buat..?

1. tulis 10 perkara pasal orang yang tag anda
2. tulis 10 perkara pasal anda
3. cari 10 orang untuk anda tag


tulis 10 perkara pasal orang yang tag anda..

1. orang ni banyak jaket yang saya suka..
2. orang ni ada astro kat rumah.. *duh..*
3. orang ni suka sangat melalak.. eh.. eh.. salah.. berkaraoke.. hehe.. sekarang saya pun suka berkaraoke pula.. cuma menyanyi bila rasa suara saya sesuai..
4. orang ni pendek dari saya.. kuang3...
5. orang ni seorang cikgu kepada subjek yang saya dok faham langsung.. haha..
6. orang ni baik...
7. orang ni ada sorg bff yg baik dan mengagumkan..
8. orang ni bela naga.... *suspen*
9. orang ni suka sangat brand giorgio amani.. *cm salah je ejaan brand ni*
10. orang ni sporting orangnye... *betul ke dok*

tulis 10 perkara pasal anda

1. saya suka jaket..
2. saya suka orang yang mempunyai rambut pjg sikit.. *eh.. eh.. ke mana pula perkara ni*
3. saya suka jogging..
4. saya suka travelling.. *kalau ada duit je..*
5. saya suka makan.. *yeke..*
6. saya nak pergi shopping...
7. saya benci penipu..
8. saya nak sgt 'si dia'....
9. saya rindu sgt 'si dia'....
10. saya suka scuba diving..

cari 10 orang untuk anda tag..

perluke...? rase2 xde orang yang nak buat tag yg saya sbb kwn sy ni malas orgnya.. haha.. terasa pula semua.. tulis je.. kalau terbaca ni, sila buat.. kalau x, habis kamu.. beri muka sikit..

1. aurelia..
2. jasmine..
3. felicity..
4. kristen..
5. nicole..
6. kelly...
7. hee kai..
8. aurelia's housemate.. ifa.. *sampai sana pula..*
9. naza..
10. gwen... *dia xtau pun blog saya ni.. kuang3*

4 Comments:

  1. silveraven said...
    ah? saya pun kena? kenapa? sebab tak banyak orang di umt ni adalah blogger kah?
    dupinik87 said...
    itula.. dalam melayu.. jgn kata tak pandai malay pula.. dah hampir 3 tahun kamu di terengganu... hehe..

    memang tak ramai...
    Jasmine said...
    Saya pun kena! :(
    random_ifa said...
    UIH!!! saya pun kena tag jugak!!! O_O HEBAT!!!! xD

Post a Comment